Premiere -20 iunie 2014

Vineri, 20 iunie, elevii au cules roadele muncii de un intreg an. Premiile si diplomele de la concursuri scolare i-au facut mandri de ceea ce au realizat. Felicitari tuturor si vacanta placuta!

A consemnat,

Prof. Eugenia Baciu

Iata si cateva imagini de la premiere (clasa a V-a A):

 

 

2 Răspunsuri

  1. Bună seara,
    În primul rând, mă adresez doamnei profesor Eugenia Baciu – administrator. Mă numesc Gulie Dorin – fost elev al Școlii Nicolae Iorga / generația 2002 finalizat clasa a VIII-a, elev al clasei a cărui diriginte a fost doamna Iancu Veronica. În prezent profesor de limba franceză – 5 ani vechime. Am mai discutat cu dvs printr-un mesaj. Vă rog să încercați ca acest mesaj să ajungă la doamna dirigintă Iancu Veronica pentru a mai afla din veștile mele.

    Doamnei diriginte prof Iancu Veronica
    Sunt Gulie Dorin – fost elev al dvs. Navigând pe internet, am găsit, din nou, site-ul școlii și m-am gândit să las un mic mesaj pentru a vă spune MULȚUMESC că ați existat în viața mea de elev, pentru sfaturi, cei patru ani cât ne-ați fost DOAMNA DIRIGINTĂ. Un alt scop al acestui mesaj este să împărtășesc cu dascălii mei din experiența mea de dascăl. După cum știți, sunt prof. de limba franceză de 5 ani. Am avut norocul să funcționez în aceeași școală în care m-am titularizat din primul an – Liceul Teoretic Ion Ghica – Structura Școala Gimnazială Răcari.
    În momentul în care m-am întâlnit cu dvs, v-am spus că limba franceză este prima limbă străină predată aici și acest lucru va mai dăinui câteva generații – din previziunile mele.
    Anul acesta am atins un nivel dorit, poate, de orice cadru didactic – elevul de clasa a VII-a care s-a calificat la OLIMPIADA NAȚIONALĂ a făcut parte din rândul elevilor mei. El a mers la Târgu Mureș în Școala Altfel de unde a venit cu nota 81,5, luând Premiul special.
    Tot anul acesta am fost singurul prof de franceză din Dâmbovița care am avut 12 elevi la examenele DELF – susținute la Institutul Francez București. Examenele DELF sunt organizate de Franța în toate țările lumii. Se evaluează la standarde europene, iar în urma promovării examenelor, elevul primește un atestat din partea Ministerului de educație din Franța care atestă nivelul de limbă franceză. Atestatul este recunoscut și cerut în întreaga lume.
    La începutul lui iulie, am participat cu elevii la Tabăra francofonă de la Sărata Monteoru, unde au venit 8 belgieni, 3 africani și 4 francezi pentru a lucra cu elevii.
    Am fost ales Președintele Asociației române a profesorilor de limba franceză din Dâmbovița.
    Anul trecut am fost solicitat de părinții copiilor de grădiniță pentru susținerea unui opțional de franceză. Am rămas surprins să văd că, deși nu mă așteptam, s-au format trei grupe – mică, mijlocie și mare la care am susținut cursurile de opțional.
    La fiecare clasă, am avut un proiect cu o școală din străinătate în vederea comunicării în limba franceză, promovării valorilor francofone – școli din Tunisia, Franța, Turcia și chiar din Tanzania.
    Sunt diriginte la clasa a V-a A, viitoare a VI-a A. O clasă excepțională, unde din 20 elevi, 18 au fost premiați.
    Dar, sunt foarte exigent. Ofer seriozitate și cer același lucru. Sunt genul de prof, dacă mai vă aduceți dvs aminte, asemeni doamnei Coman – prof de chimie.
    În schimb, toți elevii sunt foarte deschiși cu mine, glumim, râdem, dar când vine vorba de muncă, muncim.
    Și cred că le place, Dovadă – anul trecut, toți elevii au ales limba franceză ca opțional pentru anul acesta, însă, având prea multe ore, am renunțat la unele din ele.
    Altă dovadă – de ziua Francofoniei, am chemat 4 prof de franceză de la Institutul Francez. Am organizat simularea examenului DELF. S-au înscris 43 elevi – buni și foarte buni – și au promovat 38. Asta demonstrează că elevii pot face față unui examen european în limba franceză.
    Uitasem ceva important – începănd de anul acesta, voi face parte din Comisia Națională de Specialitate din partea jud Dâmbovița, Am fost contactat de doamna inspector general de limba franceză în urma participării la tabără. A văzut competențele elevilor mei și i-a plăcut f mult.

    Acestea sunt, pe scurt, câteva din realizările mele. Poate sună a laudă, dar scopul este să vă arăt – și acum dau în limbajul elevilor – că s-a ales ceva de capul unui fost elev al dvs.

    • Stimate domnule profesor,
      Va asigur ca mesajul dvs a ajuns la destinatar. Ce-i drept, suntem in vacanta si sper ca doamna director Iancu Veronica sa-l fi citit. Daca nu l-a citit inca, il va gasi cu siguranta in e-mail la intoarcere. Felicitari pentru realizari si, daca doriti sa vb. personal cu d-na director, cu aprobarea d-ei o sa va ofer datele de contact.

      Vacanta placuta si realizari cat mai multe!
      Prof. Eugenia Baciu

Lasă un răspuns

