Pentru clasa a VIII-a B

Elevilor mei , de care mă leagă amintiri frumoase.

Succes tuturor !                                      

 

 

 

                                                  La ora de limba română 

( pentru clasa a VIII_a B)

 

Prof. Maria Vlădescu

 

Şase! Profa de română!

Are catalogu-n mână!

Cărţi, caiete se adună

Parcă-i stare de furtună.

 

Catalogul lin foşneşte ,

Una, două pagini, trei .

Pân” la urmă , vrei nu vrei

Tot la tine se opreşte.

 

Hai, Ştefan! Se-aude-n sală,

Teci la tablă imediat

Ca să scapi de plictiseală !

Temele, le-ai rezolvat?

 

Nu, răspunde el cam palid

Că ieri seară le-am luat

Şi-apoi ştiti, da”eu aseară

Am fost de m-am coafat !

 

Catalogul iar foşneşte

Si se-opreşte vrei nu vrei

La Miruna, domnişoara

Care-i plină de idei.

 

Plină de filosofie,

Expresivă în limbaj ,

Stoarce lacrimi pe hârtie

Da-i lipsită de curaj!

 

Gata ! Catalogul  s-a închis

Pentru toată lumea-n clasă ,

Iar 8 ani au fost un vis

Ce în suflet urme lasă !

 

Cărţi din nou nu se adună ,

Iar pe hol nu mai răsună :

Şase! Profa de română!

Are catalogu-n mână!

 

 

Notă :  Personajele textului :

Miruna Adana Necula

Ştefan Popescu

Lasă un răspuns

