Cangurul lingvist la cls. V-VIII

Anuntam organizarea Concursului „Cangurul lingvist pentru limba romana” la cls. V-VIII in Scoala „Nicolae Iorga”, Ploiesti  in data de 11 decembrie 2009.

Elevii inscrisi la acest consurs sunt sfatuiti sa consulte modelul postat, disponibil de asemenea si pe site-ul educational numit mai sus.

Organizatorii: Prof. Vladescu Maria , Prof. Baciu Eugenia

FOARTE IMPORTANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Click aici pentru a descarca modelul de subiect:

Brosura%20poveste

Succes!!!

„ Fundatia pentru Integrare Europeana Sigma si Institutul pentru Dezvoltarea Evaluarii in Educatie va extinde in anul scolar 2009-2010 concursul Cangurul Lingvist pentru limba romana la clasele V-VIII, pana in prezent, acesta fiind organizat pentru clasele I-IV.
In acest mod dorim sa dezvoltam interesul elevilor pentru lectura, viteza de citire, nivelul de intelegere a textului si a limbii romane in general. Consideram ca acest concurs va reusi sa atraga mai multi elevi catre lectura, sa ii convinga de importanta si frumusetea parcurgerii unor opere literare, dat fiind ca in ultimii ani, prin extinderea ofertelor media si a utilizarii calculatorului, elevii au inceput sa neglijeaze lectura.
Participantii vor primi o brosura de concurs cu un text in limba romana adaptat varstei si
preocuparilor lor si vor avea de raspuns la intrebari referitoare la intelegerea textului, a limbii romane, a relationarii textului cu opera scriitorului in general, cu perioada istorica la care se refera textul, etc.
Cangurul ofera concurentilor posibilitatea de a alege 40 de intrebari din cele 50 propuse, astfel incat fiecare elev isi va construi un test adaptat propriilor competente si cunostinte. Intrebarile sunt punctate diferit in functie de gradul de dificultate, respectiv intrebari usoare – 3 puncte, intrebari de dificultate medie – 4 puncte si intrebari dificile – 5 puncte.
Dupa concurs, elevii vor primi rezultatele testului si o analiza personalizata a lucrarii astfel incat sa poata verifica ce au gresit si ce tip de text trebuie aprofundat pentru imbunatatirea competentelor de lectura.”

 

6 Răspunsuri

  1. Pai…eu vreau sa stiu care e rezultatul meu de la cangurul lingvistic cla a 5-a 2009 la sc generala nr 9 Brasov ma numesc voicu ioana si am 11 ani am concurat si eu la acest concurs…..Multumesc!!!

    • Eu ma numesc Muscalu Andreea si sunt cl a6-a C 2009 si am 12 ani si as vrea sa stiu si eu rezultatul de la cabgurul linvist de limba romana Sunt din lehliu gara judetul calarasi .Asta este cand vreti sa-mi dati raspunsul idu meu este fluturykmiknebunik

  2. asta este cand vreti sa imi dati raspunsul id meu este timoloftea_jr va rog sa il trimiteti pe e-mail…..MULTUMESC!!!

  3. as dori si eu daca se poate sa`mi aflu raspunsul…sunt in cls a-6-a a de la scoala NR 2 ADJUD jud VRANCEA si am 13 ani…va rog contactati`ma la adresa alex_ingeras1997…MULTUMESC!!!

  4. yo am dat concursul de engleza acum 5 zile si tot nu au aparut rezultatele..am 11 ani si sunt in cls a 5-a dak aflati ceva dati un rasps l id asta: alexandra_dolcik98 astept raspuns:D

Lasă un răspuns

